fredag 3 september 2010

Trevlig helg !

Äntligen har denna helg kommit. Den kom med i planeringen redan i slutet av Juli och då var det inte ens nära att jag vågade lita på att den skulle få bli av för min del.
Jag åker om 1,5h och det känns så klockrent bra. Om någon har förtjänat en helt egen helg är det väl jag ?

Det blir till att köra till skåne idag, väl där träffar jag några goda kollegor så vi tar en kväll hos en av dem och käkar lite gott, dricker en bira och kollar på Sverige-Ungern ikväll.

Morgondagen blir golftävling (i lagform) på en fin bana i närheten av Helsingborg. Middag och galej efter det. Söndagen siktar vi Perstorp på morgonen och tar en golfrunda med mer fokus på sällskapet och trevlighetsfaktorn. Hem kör jag på söndag kväll.

Förväntningarna är lagom boostade men jag vet också att det kommer bli så rackarns bra i slutänden.

En riktig må-bra-helg och såklart kommer jag sakna älsklingsbarnen men det behöver både dem och jag. Samt att de behöver en helt egen helg med sin mamma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar