onsdag 19 maj 2010

man saknar barnen oavsett

skriver detta fr ett tangentbord utan sv tangenter, hav fortrostan . . !

fick ett fantastiskt sms av barnens mamma igar kv. dottern och yngsta sonen tittade i kartbok vart pappa var och hittade ocksa ett vykort fr forra ggn jag var ute och reste. De blev glada nar de kunde se en bild pa staden jag ar i och vykortet fick en puss av minsting samt att dottern somnade med vykortet i famnen. Riktigt gulligt och jag blev varm i kroppen och sjalen av det.

De har sa mkt love inom sig sa man blir overvaldigad. Underbara barn som visar detta, om an for sin mamma mer nu nar jag ar pa resa.

det har varit nagra "forsta gangen.." - upplevelser denna resa som jag skriver mer om senare i veckan.

ma val !

1 kommentar:

  1. Åh, gulle. Sånt som får en att smälta. (Och kanske bli lite fuktig i ögonvrån av saknaden)

    Så fint att ses igen sen efter några dagars bortavaro. (Och så fint att barnens mamma faktiskt delar det med dig. Bra där.)

    SvaraRadera